Cumu calibrà a precisione di una macchina di taglio laser à fibra dopu un usu prolongatu

1

Cù u rapidu sviluppu industriale,macchine di taglio laser à fibraanu trovu una larga applicazione. Tuttavia, dopu un usu prulungatu, a precisione di tagliu di queste macchine pò subisce alcune deviazioni, risultendu in prudutti chì ùn ponu micca risponde à i standard desiderati. Queste deviazioni sò spessu causate da prublemi cù a lunghezza focale. Dunque, hè cruciale capisce cumu calibrà a precisione di tagliu di e macchine di tagliu laser. Quì, esploreremu i metudi per aghjustà a precisione di tagliu di e macchine di tagliu laser in fibra.

2

Quandu u puntu laser hè aghjustatu à a so dimensione più chjuca, eseguite una prova di puntu per stabilisce l'effettu iniziale. A pusizione focale pò esse determinata valutendu a dimensione di u puntu laser. Una volta chì u puntu laser ghjunghje à a so dimensione minima, sta pusizione rapprisenta a lunghezza focale di trasfurmazione ottima, è pudete cuntinuà cù u prucessu di machinazione.

3

 

In e prime tappe dimacchina di taglio lasercalibrazione, pudete aduprà carta di prova o materiale di scarto per fà testi spot è determinà a precisione di a pusizione focale. Aghjustendu l'altezza di a testa laser in su è in giù, a dimensione di u spot laser varierà durante i testi spot. Aghjustamenti ripetuti in diverse pusizioni vi aiuteranu à identificà u spot laser più chjucu, permettenduvi di determinà a lunghezza focale ottima è a megliu pusizione per a testa laser.

4

Dopu à l'installazione di umacchina di taglio laser à fibra, un dispositivu di tracciatura hè muntatu nantu à l'ugellu di a macchina di taglio CNC. Stu dispositivu hè adupratu per scrive un mudellu di taglio simulatu, chì hè un quadratu di 1 metru cù un cerchju di 1 metru di diametru iscrittu in ellu. E linee diagonali sò scritte da l'anguli di u quadratu. Una volta chì a tracciatura hè cumpletata, l'arnesi di misurazione sò aduprati per verificà se u cerchju hè tangente à i quattru lati di u quadratu. A lunghezza di e diagonali di u quadratu deve esse √2 metri, è l'asse centrale di u cerchju deve bisecà i lati di u quadratu. I punti induve l'asse centrale interseca i lati di u quadratu devenu esse à 0,5 metri da l'anguli di u quadratu. Misurà a distanza trà e diagonali è i punti d'intersezione, si pò determinà a precisione di taglio di l'attrezzatura.


Data di publicazione: 20 d'aostu 2024