I gasi di taglio ausiliari inmacchine di taglio laser à fibraservenu parechji scopi:
1. Funzione di prutezzione: I gasi ausiliarii pruteghjenu i cumpunenti ottici di a macchina di taglio laser à fibra. Soffiendu gasu, impediscenu à i detriti metallichi o à u materiale fusu di aderisce à e lenti è à i sistemi ottici, mantenendu a pulizia di l'attrezzatura è prevenendu danni.
2. Assistenza per u tagliu: Certi gasi (cum'è l'azotu, l'ossigenu) aiutanu in u prucessu di tagliu. L'ossigenu reagisce chimicamente cù a zona di tagliu, furnendu velocità di tagliu più elevate è tagli più puliti. L'azotu hè cumunamente adupratu per taglià metalli cum'è leghe di titaniu è acciaio inox, riducendu l'ossidazione è ottenendu una migliore qualità di tagliu.
3. Effettu di raffreddamentu: I gasi ausiliari aiutanu à raffreddà a pezza durante u tagliu, cuntrullendu a zona affettata da u calore è migliurendu a qualità di tagliu.
4. Eliminazione di i rifiuti: I gasi aiutanu à rimuovere u metallu fusu o i rifiuti generati in a zona di taglio, assicurendu un taglio nettu.
A selezzione di sti gasi ausiliari dipende da u materiale utilizatu è da u tipu di tagliu necessariu. Una selezzione è un cuntrollu adatti di sti gasi ottimizanu u prucessu di tagliu, aumentendu l'efficienza di a pruduzzione è a qualità di u tagliu.
Data di publicazione: 15 dicembre 2023