Capiscendu e Capacità Ultrafine di a Marcatura Laser Ultravioletta

A capacità di l'ultraviolettuMacchine di marcatura laser (UV)Per ottene una marcatura ultrafina si basa principalmente nantu à e caratteristiche uniche di i laser UV. A corta lunghezza d'onda di i laser UV, tipicamente trà 200 è 400 nanometri, permette una densità di luce più elevata, chì risulta in una precisione di marcatura più fine. Eccu alcune ragioni per ottene una marcatura ultrafina:

20231219103647 (1)

1. Lunghezza d'onda più corta: I laser UV anu una lunghezza d'onda più corta paragunata à altri laser, chì permette una focalizzazione più stretta di u fasciu è genera punti di marcatura più chjuchi, ottenendu cusì effetti di marcatura più precisi.
2. Densità di energia più alta: I laser UV operanu in una gamma di lunghezze d'onda specifica cù una densità di energia più alta, chì permette una incisione, una marcatura è dettagli più precisi nantu à superfici più chjuche.

20231219103551 (1)
3. Zona Affettata da u Calore Ridotta: E macchine di marcatura laser UV creanu tipicamente una zona affettata da u calore più chjuca, chì permette una marcatura ultrafina senza dannà i materiali circundanti.
4. Cuntrollu precisu: UVmacchine di marcatura laserpussedenu sistemi di cuntrollu assai precisi, chì permettenu una regulazione fina di a putenza, a frequenza è a messa à focu di u laser, permettendu una marcatura ultrafina.

 

Queste caratteristiche rendenu e macchine di marcatura laser UV assai efficaci per l'applicazioni chì richiedenu marcature è incisioni intricate, in particulare quandu sò necessarii dettagli ultrafini à scala microscopica.


Data di publicazione: 19 dicembre 2023