Foster Laser hè Definitivamente Preparatu Per Online In 2022 Fiera di Canton, 132nd

In u 2022, u 132ndA Fiera di Importazione è Esporta di a Cina (Fiera di Canton), cunnisciuta cum'è "Barometru di u Cummerciu Esteru Chine", si terrà in linea per via di u covid-19.

Foster Laser si prepara certamente per in linea (1)

I clienti ponu avà aduprà servizii in linea cum'è a trasmissione in diretta in linea, a negoziazione in linea è l'esposizione in linea à a Fiera di Canton grazia à a transizione à a piattaforma cloud.Questu permette à e persone di fà affari è visità mostre senza mai lascià a so casa.

Foster Laser si prepara certamente per in linea (4)
Foster Laser si prepara certamente per in linea (3)

Foster Laser hà una bundanza di sperienza di visualizazione cum'è u pioniere di a "fabbricazione intelligente" in u settore di l'equipaggiu di trasfurmazioni laser, è ùn hè micca a prima volta chì anu participatu à un spettaculu in linea.

A Fiera di Canton Online di Foster Laser hè una mostra di u putenziale è di e sfide chì hè affruntatu à a luce di e cundizioni difficili di u mercatu questu annu.Avemu da risponde à e circustanze, fà preparazioni anticipu, è prufittà di sta Fiera di Canton in linea.

Coordinazione è pianificazione generale

Quandu avemu amparatu nantu à a Fiera di Canton Online, avemu principiatu à urganizà è assignà i travaglii, dopu formulà una strategia.

Scegliemu u capu di prughjettu chì coordinarà cù tutti i dipartimenti, selezziunà u candidatu di l'ancora è a persona incaricata di u spaziu di visualizazione in nuvola, è definisce i dettagli di a cooperazione di ogni dipartimentu.Assicurà chì u prugettu per a Fiera di Canton Online si sviluppa in modu sistematicu.

Formazione prufessiunale cù specializazione

U mezzu primariu per quale a Fiera di Canton Online interagisce è cumunicà cù u so publicu hè attraversu a visualizazione di a piattaforma nuvola è u streaming live in linea.In cuntrastu à e transazzione "faccia à faccia", valuterà l'expertise di u venditore è a strategia di "marketing influencer".

Foster Laser si prepara certamente per in linea (4)

Diventate Cuscenza Globale

I dettagli di u produttu è i materiali di marketing assuciati sò attivamente preparati da Foster Laser per un stand in linea.

A cullaburazione attiva di tutti i dipartimenti hè essenziale per u sviluppu efficace di a Fiera di Cantone in linea.Foster Laser si unisce cum'è unu è furnisce u Dipartimentu di u Cummerciu Esteru cù un sustegnu tutale, creendu è mette inseme una varietà di mudelli, filmi è disinni grafici, sviluppendu materiali di cummercializazione, è spinghje a prumuzione di momentum.Attraversu sta Fiera di Canton in linea, speramu di mustrà a nova faccia di cumpagnie cinesi di l'equipaggiu di trasfurmazioni laser à u mondu.

Foster Laser si prepara certamente per in linea (5)

Per più di 16 anni, Foster Laser hè statu un attore maiò in u mercatu di l'equipaggiu di trasfurmazioni laser.Offriamu più di 60 mudelli diffirenti di incisione laser, marcatura laser, saldatura laser, è equipaghji di taglio laser.

Foster Laser si prepara certamente per in linea (6)

Tempu di pubblicazione: 23-sep-2022